niedziela, 21 lipca 2013

Kalorie ach kalorie...

Dziś zjadłam:
Śniadanie: bułka+ masło+ kawałek pieczonej piersi z kurczaka+  plasterek sera żółtego+ kilka listków   sałaty = ok 320 kcal
II śniadanie: kawałek ciasta drożdżowego+ kawa z łyż. cukru ok 300 kcal
Obiad: rosół z makaronem+ brązowy ryż ok. 70 gram przed ugotowaniem+ udko kurczaka gotowane* + kalafior = ok 400
Kolacja:mała kromka chleba razowego+ domowy paprykarz = ok 160 kcal

Dziś ok: 1180

Mimo małych grzeszków dietetycznych (białe pieczywo, drożdżówka) kalorii jest w sam raz :)

* ponieważ efektem ubocznym rosołu jest gotowany kurczak, to obrałam z kości i kawałki z przyprawą gyros podsmażyłam na suchej patelni - lubimy takie mięsko.

I dziś udało mi się poćwiczyć - 40 min na orbitreku, spaliłam ok 350 kcal :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz