wtorek, 30 lipca 2013

Pyszna pizza

Dzisiaj gościliśmy naszych przyjaciół. Już dawno obiecałam im pizzę i w końcu udało się nam spotkać.

Ja i mój mąż uwielbiamy pizze na cienkim cieście i kiedyś znalazłam super przepis z dodatkiem mąki żytniej klik. Z tego przepisu robię ciasto i sos czosnkowy, tylko do sosu nie daję już ziół.

Nasze pizze były dwuczęściowe. Jedna strona to hawajska: szynka, ananas, troszkę kukurydzy a druga to: pieczarki, szynka, cebula i kukurydza.

Ciasto smaruję sosem pomidorowym wymieszanym z solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi. Na to kładę składniki i posypuję wszystko startym żółtym serem.

Mój małżonek nie lubi grzybów, więc pizzę z pieczarkami jemy tylko jak są goście. Dla mnie samej to mi się nie chce robić.

Zdjęcie nie najlepsze, bo szybko robiłam, żeby gościom gorącą podać. Zrobiłam dwie blachy, więc mąż miał na kolację. Ja zjadłam duży kawałek, tak ok 1/4 blachy.

Dziś z racji pizzy obiadłam się bardzo, ale raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić.

Śniadanie: muesli
II śniadanie: 2 kromki razowego chleba, plasterek szynki, plasterek sera żółtego, pomidor, kawa z mlekiem
Obiad: pizza, kubek naturalnego soku jabłkowego
Kolacja: kubek kefiru

Nie wiem ile to kalorii bo nie ważyłam pizzy, Ale myślę, że nie najgorzej. Piłam dużo wody. I ćwiczyłam: 50 minut orbitrek, sprzątanie mieszkania, zabawa z dziećmi itp. Kalorii spaliłam dziś sporo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz